torsdag 6. januar 2011

Å framføre!

I dag har jeg hatt verste sjokolade/kakesuget på lenge. Sikkert av mange grunner men skal ikke se bort i fra at det har med at jeg synes jeg fortjener en belønning som må jobbe så hardt i dette snøfylte mørke Oslo.. Men har klart å stå i mot! Hurra for bosninsk barnegrøt med sjokoladesmak! Kan tro jeg ble glad når jeg kom på at jeg hadde det! Er sikkert ikke noe mindre Kcalorier i dette (min mann har oppdaget kcalorifenomenet i en alder av 25 og opplyser meg stadig om hvor mange kcal som er i de ulike matvarene... barnelærdom for en dame! hehe). Tenkte jeg bare skulle nevne det i dette slankehysteriske januar. Man blir jo jammen inspirert, fram til februar vertfall.. Er sprengfult på trimsenteret i alle fall. I går måtte jeg til og med vente på tur for å løpe i løpeparken som de kaller det. Hurra for overfylte hovedstaden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar