søndag 14. juni 2009

Alle kan klare alt

Jeg husker da jeg innså at jeg faktisk kunne klare alt-hvis jeg ville. Jeg tror nemlig at alle kan klare alt, så lenge en får god nok veiledning. Men jeg er fullt klar over at ikke alle kan bli like god i alt.

Jeg vet at jeg har lært utrolig mye forskjellig. Og jeg har blitt ganske god i mye forskjellig. Sykt god egentlig. Samtidig så ser jeg ikke nødvendigheten til å holde på med det jeg har blitt sykt god i når jeg har blitt sykt god. Så da har jeg gitt meg, og begynt på noe nytt.

Lurer på om det kan ha sammenheng med at jeg kjeder meg lett. Jaja, image er ikke noe for meg. De varer så kort, og det er så styr å bytte de ut! Eneste image jeg har holdt på er at jeg hater å bære tunge ting. Jeg takler ikke å bære planker, jeg orker ikke å bære jernstenger ol. Og det imaget skal jeg holde fast på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar