mandag 28. september 2009

the hills

I dag så e på The Hills som forøvrig er et ekstremt dårlig men utrolig underholdende tv-show et eller anna. Den ene nokså usympatisk framstilte karakteren Spencer var i samtale med en såkaldt hyperkristen fra vinterland. Steine så enig jeg var med Spencer!

Ellers er det sykt mye drama i serien. Det er jo headlineordet i gjengen for tiden, drama, drama, drama. Det er utrolig hvordan en person klarer å rettferdiggjøre alle sine handlinger og framstå som sympatisk når hun egentlig er en stoor dramaqueen som virkelig lager konflikter.

Det er så deilig med så enkel underholdning og gode motetips også!

Ellers har jeg sett den derre middagserien og den digger jeg, vertfall deler av den. De kommer med mange tips men innimellom blir det litt for mye kjedelig snakk. Kari Jakkesån (som jeg liker å kalle henne) er et av mine forbilder! Så sykt kul! jeg blir så inspirert av dama, og for en energi!! Jeg smiler av bare å se på henne

Jeg har vært syk i helga..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar