fredag 2. oktober 2009

Høstferie


Det var jammen på tide med en høstferie! Det er litt for lenge siden sist nå. Hvis jeg ikke tar feil er det cirka 8 år siden sist.

Etter en helg med sykdom og noen dager i tillegg ble jeg omsider i form til å ta meg en tur til Vestlandet. Man kan si hva man vil om klisjeer men det er jammen best å være hjemme (iallefall for en liten stund). Det er det sykeste høstværet noen sinne, med regn og styggevær fra alle kanter. Men herlig luft og jeg håper jeg kommer meg en tur på fjellet disse dagene, men spørs litt på formen i å m e va sjuk nettopp.


I går var vi på moa (og jeg fant noen killer støvletter som jeg ikke kjøpte fordi de var sykt vond på foten og ganske dyr men jeg har virkelig lyst på de!!!! irriterende å være fornuftig og prioritere penger på viktigere ting!). Vi møtte på onkelen min tilfeldigvis og satt oss ned på cafeen og tok oss en kaffe. Det er skikkelig nostalgi og klisjee men utrolig kjekt! =) Er ikke så ofte jeg møter på slektninger på furuset senter. Tror egentlig jeg aldri kommer til å møte på slektninger der noen sinne.

Ellers så er jeg nå på vei inn i min siste helg av høstferien. Jeg kjenner at det er godt med fri men samtidig har jeg jo verdens mest spennende jobb så det gjør ikke noe at jeg starter igjen på mandag. Jeg vet samtidig at de neste ukene kommer til å bli hardere enn noen sinne og jeg ser fram til 12 timers dager men jeg blir jo desto lykkeligere av 10 timers dager i etterkant!

Halleluja skål for læreryrket og høstferie! Jeg elsker begge deler=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar