tirsdag 20. oktober 2009

HelseNorge suger big time!

Hvorfor er det blitt sånn at kroppspråket er så vanskelig å skjønne seg på?
Irriterende! Hvorfor er helsenorge så inkompetent og tregt! Det er det verste jeg har vært med på! Stakkars de som virkelig er syke og trenger ordentlig hjelp.

Hva er det som rettferdiggjør dette systemet? Hvorfor skal en syk person måtte krangle med en "hersens" legesekretær som storsett alltid lider av mindreverdighetskomplekse og kompenserer med å være vanskelig mot syke personer?
Hvorfor skal en normal borger som betaler flerfoldige kroner i skatt hver mnd måtte sitte 5 timer på legevakten i narkostrøket for å få en legetime når fastlege ordningen er innført for å nettopp øke effektiviteten?

Hadde jeg vært journalist eller på en eller annen måte kunnet gjort noe med noe hadde legevakta i oslo vært nr 1! Det er det verste stedet en kan befinne seg på i hele Oslo.

Sist jeg var der satt jeg 4 timer i kø og istedenfor å rykke framover rykte jeg bak i køen!! Og det var mange rare mennesker som virket i ekstremt psykisk ubalanse! Når vi hadde sittet der i 4.5 time bestemte vi oss for at verre blir det ikke så vi bare drar. Og hva skjer? en idiot kommer bort til oss og tilbyr oss et eller anna lumsk!

nei takke seg til, du bør ikke bli syk i Oslo, da må du vertfall vente en mnds tid på å få time, om du er så heldig da.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar