lørdag 24. april 2010

Hud


Bloggene mine blir mindre og mindre politiske og opposisjonelle og mer og mer trivielle. Hmm. Jaja
Nå skal jeg skrive en rosablogg.




Leste en repotasje i minmote om hvordan gjøre huden vårklar. Tips er blandt annet å drikke mer vann, mindre koffein , peele den osv. Men dette har jeg prøvd å gjøre hvert år men det fungerer jo i større eller mindre grad. Dvs jeg har vel egentlig ikke brydd meg så hardt men jeg må jo skrive noe.

I år tror jeg at jeg har den fineste huden ever. Hva jeg har gjort? Jeg vasker meg med sånn nivea gele fra rema noen ganger i uken også vasker jeg meg ellers med vann. bruker hudkrem fra garnier, den til 50-lappen. Det har jeg jo alltid gjort. Så har jeg gått over til mineralsminke.(Men jeg bruker nesten aldri foundation eller solpudder(som er de to produktene jeg har i mineralsminke) så det vet jeg egentlig ikke om fungerer. Men jeg tror det. Det som har fungert er rett å slett at jeg ikke har spist godteri eller drukket brus siden januar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar