mandag 18. juli 2011

My moment

Her om dagen hadde jeg en tidsreise tilbake i musikkverdenen. Ikke som i musikkverdenen som har med musikk å gjøre men med den verdenen rundt musikken. Jeg var med som moralsk støtte for en ekstremt talentfull sanger som ikke ennå er blitt kjent. Vi var op en lokal festival og satt å ventet på "vår" opptreden. Brått kom den "fantastisk flinke" (sliter med å komme på hva hun heter... hun som var med i korslaget.... men røyk ut først) ANINE STANG (var det hun het.) inn i campingvognen. Etterfulgt av en annen fantastisk sanger Rikke Lie (som sikkert mange kan si mye godt om).

Det ble like trangt som i et overfylt norwegianfly og vi stod plutselig tett i tett. En i (den ukjente notkjendis)gjengen jeg var med prøvde å få kontakt med de store kjendisene rett og slett fordi det var ekstremt unaturlig å ikke snakke med noen som stod så tett i samme rom. Men stillheten inntok rommet etter ukjendisens spørsmål og så uteble svaret!!

Det ble helt stille... og jeg tenkte "wow, er det sånn det er å være kjendis.." Vi forlot etterhvert rommet med sjegget i postkassen og kjendisen AS kom mot oss. Vi stod nemlig med en annen kjendis TØ (tenkte jeg ikke skulle røpe navnet i tilfelle hun er skikkelig grei). AS (som alle forstår er ANINE - hun som var med på korslaget) hørtes nesten litt desperat ut og lurte på hvor festen ble. TØ sa som sant var at hun ikke kunne være med før kl 2 på natten og AS var fult forberedt på å vente. Så gikk hun... Hvis jeg hadde kommentert paljettthigtsen hun hadde på seg hadde jeg følt meg som den nye jenten i The Hills (ja jeg vet at det er utdatert), men tror ikke jeg hadde holdt ut mer enn to timer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar