lørdag 22. mai 2010

Underholdning



Det er jo litt underholdende, at enkelte klarer å få fokus fra alle til enhver tid. Meg fokuset. "DEt er faktisk synd på meg" eller "jeg har jo tross alt fortjent det" "Jeg har jo jobbet for å komme meg dit" "Jeg er jo best".Har jo aldri vært en fan av Sandemoses janter men ei heller av dette med klasseskille. Nå tenker jeg jo ikke på embetsmenn vs arbeiderne men de skille man skaper når en faktisk klarer å se for seg at andre er mer verdt. Den her ungdomsskolegreia da man sa hei til de som var "verdt" å si hei til, men de som ikke var verdt noe de hilste man ikke på. Arg det er det værste jeg vet. Derfor klarer jeg ikke å synes at du er noe mer enn noen andre bare fordi du har 50 kyr. ELler fordi du er best i matte. ELler fordi du har kulest smykke eller bukse. Eller fordi du har minst midje. Jeg syns faktisk alle fortjener å være i fokus. Og siden en ikke kan det til en hver tid så må en få lov å bytte litt. Noen ganger er han i fokus men når det da er noen andre sin tur skal ikke du si at "ja men jeg fortjener det jo" fordi det gjør sikkert han andre også. Dessuten så synes jeg Gud er kul fordi han sier egentlig dette i budene han gav oss. DU SKAL IKKE HA ANDRE GUDER ENN MEG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar