mandag 14. februar 2011

Det beste med Januar er man liksom kan starte litt på nytt som i - nytt år nye muligheter! Det er ny trim, ny mat, nye aktiviteter, nytt mantra: 20andFun. Særlig det siste har fungert utmerket i år! Jeg har hatt en utrolig begivenhetsrik første mnd! Til og med vært i utlandet! Så kom februar - nå er jeg bare trøtt og sliten. Ligger hjemme hele dager og sløver (sånn bortsett fra at jeg er på jobb da), og venter på våren. I dag ryddet jeg til og med klesskapet for å gjøre det klart for vårklærne. Problemet er at våren er jo egentlig lenge til! ... men når den kommer, da! skal jeg være våken og glad =)
Men i dag har det vært valentinesdag og siden jeg har verdens beste mann har det jo såklart vært en skikkelig koslig kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar