onsdag 8. juni 2011

ikke døm

Jeg kan ikke si at jeg gjør så veldig mye selv i forhold til å samle inn eller sende penger til Afrika. Men når miliardærarvinger selger singleter for å samle inn penger til fattige i afrika så klarer jeg ikke å la være å tenke mitt!

http://www.kjendis.no/2011/06/08/kjendis/mote/camilla_hagen/16850355/

Jeg så en episode av Oslogirls der redaksjonen i damebladet ELLE diskuterte hvordan de skulle få et litt mer "mykere" image og kom fram til at de skulle lage en aksjon for dyr i afrika? (tror jeg) som hadde skadet seg slik at leserne kunne betale for medisinsk behandling av dyrene. Altså det sier jo mye mer om de enn om resten av verden. Og sakene er ikke like i det hele tatt, men jeg ser for meg de miliardærarvingene på styremøtet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar