tirsdag 7. juni 2011

Å være eller ikke være (klarte ikke å laVÆR!)

E må bare si at e hata dårlig vær. Været gir eller tar livskvalitet. Forrige helg var jeg på et sted med elendig og kaldt vær. Humøret mitt blir påvirket! Hater å fryse og det gjør jeg når det er vått og blåser. Og det mest irriterende er at fineværet var i andre delen av landet. Nå til helga skjer det samme. Man kan si mye om det fins store og små problemer. Og faderullanheller så hanadler ikke dette innlegget om små eller store filosofiske eller politiske eller andre typer problemstillinger. Det handler bare om været. Og ja jeg er rett og slett skikkelig drittsur fordi det er så mye drittvær. Trenger noen å skylde på og noen å kjefte på!!! Hvorfor er det INGEN som er herre over været?! Og hvis det skulle hjelpe å be om fint vær(blir sjeldent bønnhørt i dette tilfellet) så ber jeg nå om fint vær til helga!! -RBO-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar