søndag 21. februar 2010

Dette blir for drøyt!


Synes at media kan roe ned kritikken mot Northug
Stakkars mannen, han skåner vel bare seg selv. Jeg vet ikke om mange som ikke hadde klart å holde seg på ordmatta hvis de hadde trent i 4 år til ol for at staven brekker på slutten av et løp. Jeg hadde garantert rista av meg noen ukvemsord.

Og at tabloidene skriver at vi nordmenn har rett på et intervju? Vi har ikke krav på noe som helst.

Tipper Pettern prøver å unngå hets i media, men det er jo umulig.

Tabloidene klarer å skape intriger og søppel av alt mulig. Og i disse tider får religion skylden for kriger? Hva gjør media? De får iallefall ingen fredspris!


Jeg drister meg til å si at journalisthøyskolen må enten ta et grep og skape en større debatt ellers mister de all tillit og troverdighet for alltid.

1 kommentar: