søndag 7. februar 2010

Måloppnåelser

Hvilke mål klarte jeg å nå i løpet av januar lurer du på?

Skimålet !
Svømmemålet !
Fiskemålet !

Det er jo relativt lette og morsomme mål det da =)
Tror jeg må fortsette med de men trenger flere egentlig.

Tipper at jeg bør redusere mengden tvtitting. Tror ikke det blir den vanskeligste saken iåm Ol starter snart. Da er tvn borte på en stund. Hva skal jeg finne på da?

I dag har jeg vært på en lang skitur med min gode venn og tidligere samboer fra trondheim som er på besøk i oslo i helga. Hver gang jeg blir med henne på tur blir de litt lengre enn vi hadde planlagt men det synes jeg er skikkelig alright siden det er ekstremt kjekt å gå på tur med henne =)

Selv om jeg nå gleder meg til våren så er det egentlig ikke så ille med vinter. Iallefall ikke når man kan ha det så kjekt =)

1 kommentar:

  1. Ingen planer om å gjenopplive mål nr 5 og 6, altså? Vel, vel :)
    Et av målene mine var å rydde hjemme i 10 min hver dag. Det har hjulpet en hel del, men det er anstrengende så det holder :) Hanna

    SvarSlett