onsdag 3. februar 2010

For lite

Noen ganger lurer jeg på om jeg skriver litt for lite om meg selv på denne bloggen. Virker som om de fleste legger ut litt sånn generell info om hverdagen. Forståelig nok siden det er hverdagen som liksom er det o store livet.

Min hverdag
1)Stod opp og dro på jobb
2)Jobbet til rimelig sent
3)Spiste klippfisk (nammm!) det o store høydepunktet
4)Sett tv og drevet med pc

I går var høydepunktet at jeg var på svømmehallen.

Så hverdagen min er egentlig ellers ganske lik den jeg har skissert over, bortsett fra punkt 3. Det byttes ut sånn i ny og ne. Og noen dager legges det til punkt. I morgen får jeg et punkt ekstra vet jeg =)

Ellers så satt jeg på t-bana i går. Når jeg er på t-bana som kommer jeg ofte på hvorfor jeg har blogg. fikk den litt deilige skikkelig irritable følelsen, men samtidig den følelsen som virkelig får meg til å føle at jeg lever.

En dame fra Oslos beste østkant satt overfor meg. For det første hadde hun en litt østkantfancywithtrash stil og såklart de tynneste øyenbrynene man kan se uten at de er 100% borte. Hun tygger på en diger tyggis og har et blikk som er en miks mellom forundrende og tøft. Brått tar hun opp telefonen og ringer en venn/venninne. Hun snakker på en nasal oslodialekt med lys pipete og sterk stemme. Hun legger ut om hva hun syns om dårlige og umotiverte kollegaer på jobb. Hun irriterer seg nemlig over de siden hun selv er så ambisiøs. Alle i vogna hørte henne. Det vet jeg. Jeg vurdere å flytte meg men valgte å bli for å bare studere fenomenet. Fascinerende. Det må legges til at dama var minst over 40.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar