mandag 2. august 2010

Folk og fe

Den siste tiden har jeg opplevd så mye jeg kan være takknemlig for :) Det er så mange fantastiske personer i livet mitt som jeg virkelig føler er en velsignelse!

Det har vært noen ganger jeg har møtt mennesker som bare tenker på seg selv rett og slett. Ikke det at ikke alle gjør det, for jeg tror at de fleste av oss er ute etter den store "lykken". Men jeg er nå en gang oppbygd sånn at jeg ikke klarer å henge sammen eller dvs være meg selv sammen med mennesker med for stort egenfokus. Det er en skummel greie når ens egen kjærlighetsliv, arbeidsliv, sosiale liv, blir felles samtale når en møtes. Eller når en hele tiden skal fortelle om hvordan en oppfattes av andre til enhver tid. For all del så må jeg få utrykt at alle er sånn i større eller mindre grad og det synes jeg ikke er teit. Men når en er sånn hele tiden, da blir det stress synes jeg.

Men tilbake til det positive. Det finnes så mye bra mennesker som virkelig bare er bra! Så heng med de og bruk tiden på de menneskene. Som den eldre garde sier; livet går fort! Så derfor vil jeg bruke livet på det og de som faktisk gir av seg selv, på godt å vondt, men som er ekte og ærlige=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar