tirsdag 26. oktober 2010

Tannemlig faktisk?

Jeg har så mye å være takknemlig for. Nå ligger jeg hjemme fordi jeg har operert ut en visdomstann. Da kan man jo spør seg selv, hvorfor jeg er så takknemlig akkurat nå?

Sist jeg gjorde dette var i 2006, fordi jeg hadde hatt bl.a tannpine i en mnd sammenhengende i 1 mnd og 7 eksamener i den samme perioden. Jeg hadde bl.a sangeksamen. Gikk på paralgin forte og sov ca 3 timer hver natt i gjennomsnitt. Jeg bodde på frogner i en støvbule og langt fra kjære og kjente.

Nå bor jeg sammen med min elskede ektemann som passer og duller med meg. Jeg har vondt i munnen men sterke nok medisiner til at jeg får sove 10 timer om nettene. Jeg er sykemeldt fra en flott jobb som jeg gleder meg til å komme tilbake til etter tannplagene. Begge søskene mine bor i byen og også mine nærmeste venner. Og ikke minst jeg har bursdag på fredag!

=) Så da er det ikke så farlig å være litt syk :)
Gleder meg også sykt til i morgen for da kan jeg spise/drikke melkeprodukter. 4 dager uten melkeprodukter tar på! Og ikke minst siden jeg har godtestreik i tillegg. Så det er mine største problem ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar