torsdag 30. desember 2010

Kvelden før kvelden


De store rosabloggerne som alle leser har gjerne en billedkollasje av 2010. Jeg tenkte jeg skulle skrive topp 10 happeninger som skjedde i 2010 men så kom jeg på at jeg husker liksom mest sommerens begivenheter og det som har skjedd de siste mnd.




1) Gleder meg sånn til sommeren! (Konstant følelse!! Men denne gangen var det nok en spesiell begivenhet jeg siktet til)
2) Har sett en morgenfilm på morgenkvisten. Triste greier som går på tvn innimellom! (Husker den, indere i
3) Liker seier=) (må nå ha vært aafk eller noe sånt da)
4) Kooser meg! (må nå ha vært kos på sunnmøre det da, evt sammen med den gode gubben min!)
5) Har en tlf som ikke fikser å være tlf. (Blækka-takk for ny tlf mannen min!)
6) Gleder meg til å henge med Louis Goldstein og resten av Goldsteinene+Sandvigen (17.mai i Oslo!!)
7) Da er påskas 6.skitur tilbakelagt og hverdagen siger sakte men sikkert inn! (Spreka!?! en periode i alle fall)
8) Henger i Operaen for tiden. Interessant. Annie er rett og slett utrolig morsomt! (Moro!!9
9) Har feiret min kjære med en skikkelig "barnebursdag" Hurra for jubilanten min=)! (Overraskelsesfest for min kjære mann! Med pizza, kaker og ubungo!)
10)Har verdens beste kjæreste! (:)
11) Gleder meg til 17.mai og besøk av familien Jeanette.
12) Synes det er veldig kjekt å vær la med o Åse og Anna Britt=) (som alltid!!)
13) Om en måned er jeg faktisk fru!!
14) I morgen er det ferie! Endelig full konsentrasjon på den store dagen!
15) Gleder meg til å gå opp midtgangen i kirken i morgen!
16) Takk til mine alle fantastiske venner, familie og slekt for en hel fantastisk feiring i går!! Dagen kunne ikke være mer perfekt!
17) Synes at Åse og Bente er utrolig spreke som sykler Rallarvegen i dag! (Har sprek slekt!)
18) Har en fornøyd mann i stuen (må være noe rbk antar jeg!)
19) Har hatt en kjempekoslig som ble avsluttet med veldig kjekt besøk og gode boller (Gobesøk fra Skjetten!)
20)Har hatt ei kjempekjekk feiring i Trøndelag (Heidundrandes 50-års lag!)
21)Sätt denna på din status om du elskar små ponyhestar som springer jättesnabt <3<3
22) Ka e greia med 18 grader i oktober (fantastisk fjellrik og flott høstferie på sunnmøre!)
23) @home på vgtv! Herrrlig!! (Anbefales på det sterkeste)
24) Rikt på julebord!
25) For et år!! 2010 - klar for 2011!! Jul hjå mor og far, nyttår hjå svigers :)

Kort oppsummert :)

Godt nyttår a folkens! Gleder meg til å høre alles mantra for 2011!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar