torsdag 9. desember 2010

wuaaææ

Er det rart folk blir overfladiske?

Jeg ser bilder av halvnakne jenter med eksponeringsbehov?! uten noe særlig intelektuelt eller i det hele tatt uten noe å formidle. Jeg spør det annet kjønn hva de tenker. -Ikke døm henne du da, hun er sikkert grei hun! Jeg bryr meg ikke

Hvis du vil opp og fram her i verden så bør du kle av deg, legge ut bilder av deg selv så blir du poppis. Og ingen andre enn sjalu jenter dømmer deg! ... Jeg begynner å lure på om det er sant? Bortsett fra sånne som meg da. For det er faktisk mulig å ikke være sjalu på de! På samme måte som jeg ikke er sjalu på de som vinner idol, xfactor eller norske talenter. Jeg er bare ikke fan av de og synes ikke at de har noe i media å gjøre.... det må være lov å si det vel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar