søndag 5. desember 2010

Søndager

For tiden
1Frokost og et opptatt program
2) Smårydding
3) Mannoppvekking
4) Trimsenter
5) Gudstjeneste eller møte eller sosialt
6) Kveldskos

Kan jo virke kjedelig og forutsigbart men den gang ei!
IDagens rariteter
På trimsenteret: Jeg overhørte 3 voksne damer (sånn +-30) som diskuterte hva som måtte til for å bli spinninginnstruktør. De begynte å snakke litt lavere og jeg spisset ørene (nysgjerrigper....). De glemte at de skulle snakke lavt for plutselig sier hun ene "du har jo dritstore da"." Jeg skal opereres på onsdag. xxx gram i hver". Jeg trodde ikke mine egne ører. "legen anbefalte 100 g mindre men han sa det var stor sannsynlighet for at det skulle gå helt greit". Hwat!? Hun med de store svarte" Ja jeg har xxx i de og det føles så bra! Det er så digg" Kanskje er jeg naiv men dette var sterk kost! tilsynelatende normalt oppegående damer i 30 års alderen?! Det er visst blitt normalt det der! For et fokus de må ha da, på seg selv! De var jo flotte og pene. Hva er det vi lærer ungdommene og barna våres når vi gjør sånt. Uansett hvilke argumenter en har så synes jeg at å operer seg selv for sitt eget utseende bare er helt på tryne egoistisk! En gjør det bare for sin egen skyld! Mye som er egoistisk men en kan ikke si at det er greit bare fordi andre ting en gjør er ego!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar