tirsdag 24. november 2009

Lysnovember


Var i juni. Nå er ekte november her. Det er en dyster måned på mange måter. De fleste er litt dystrere på denne tiden. Mørkt når jeg står opp og mørkt når jeg kommer hjem fra jobb. På jobb er det også litt stressende. Ikke fordi vi har fått mer å gjøre men energien siger raskere og raskere ut. En skulle jo ha trent litt mer for å få energinivået opp igjen men da er man brått forkjøla og dessuten er det for mørkt for meg til å gå rundt i skogen. Treningssentrene er faktisk litt for dyre syns jeg. Så nå går alt i sirkel.

Akkurat som denne reportasjen; den har sirkulert litt for mange ganger, i ulik kontekst og form:
men bildet(over) bestemte de seg for å ha som gjenbruk.

Deilig å tenke på at det bare er en måned til jul som jeg ivrig reklamerte foran 18 barn der 2 av de ble begeistret mens de andre så litt dumt på meg. Og en uke til advent! Men det skal alle være med på! Jippi! =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar