lørdag 11. april 2009

Baksnakking på Moa

I dag var jeg på Moa. Det heter visst ikke moa lengre forresten, men Amfi Moa. Mye butikker og mye folk. De ser helt like ut. Både butikkenes innhold og folka.

Jeg dro innom en dingeldangelbutikk. Der stod to jenter i en alder mellom 14-17 bak disken. De så ut som om de hadde vært å handla litt klær på de andre nabobutikkene. Alle prøver visst å se like ut i Ålesund. I alle fall alle som går på moa. Å skille seg ut gjør en bare om en ikke går i moteklær. Det er nesten som i hålen på ungdomsskolen. Bare litt verre. Alle som er på moa går i moteklær. Også de over 35. For meg så blir det så latterlig humor, eller evt utrolig lættis, evt skikkelig trist å se en 12 åring og en 37 åring i samme thights og samme høye støvlettene(særlig humor med støvletter da det var den mest varme og solfylte dagen siden aug.08)
FAntastisk varmt og deilig iallefall

Tilbake til dingeldangelstoryen: I går så stod jeg å så på noe dingeldangel, de to jentene bak disken var 1 m (1.5 max) bak meg og jeg hørte at de kritiserte meg! Hahaha de kommenterte meg, i den forstand klærne mine, jeg var forøvrig kledd i gina klær og var eksepsjonellt fornøyd sånn i mitt eget klesvalg denne dagen!

Heldigvis kommentere den type jenter stort sett enten freaker eller de en er minst littegranne sjalu på så jeg velger å ta kritikken som et kompliment;)

Konklusjonen er at Moa eller amfiMoa for meg er highschool. Takk Gud for at jeg slipper å være 14-17 i 2009!

1 kommentar: