fredag 3. april 2009

Sult

Forresten så leser jeg "Sult" av Knut Hamsun
Jeg liker Knut Hamsuns litteratur. Jeg liker egentlig han ganske godt. Jeg syns så klart at hans politiske ståsted er et merkelig trekk av ham. Men jeg tror jeg dropper å dømme ham. Hvem vet hva andre hadde gjort om de hadde levd hans liv og vært nettopp ham.

Jeg skrev særemne om han på ungdomsskolen. Tror jeg gjorde det på videregående også, men det er mer usikkert. Huske lite fra videregående. Husker bare at det var en fin tid og blir nostalgisk når jeg ser på bilder av musikkskolen. 

for å bryte litt koherens her så avslutter jeg med å si at jeg har hatt 3 storhetsperioder
1) videregående!
2) Første året mitt i trondheim
3) Andre året mitt i trondheim

Gleder meg til min neste storhetsperiode=)=)=)
Den kommer nok til høsten!

1 kommentar:

  1. Jeg tror også neste storhetsperiode blir til høsten, av uvisst grunn... Har du elrs lest Pan? Den var mer i min gate enn Sult, jeg ble bare kjempeirritert på han fyren som bare går rundt og bruker pengene sine på BIFF, av alle ting?! Get a grip!

    SvarSlett