torsdag 2. april 2009

NTNU

Fordi jeg er student på fulltid er jeg innimellom på Dragvoll. 

Høsten 2006 skulle bli det året jeg virkelig opplevde fascinasjonen av NTNU: Jeg merket at jeg straks var i et annerledes miljø enn det jeg var vant til. SOm den eneste solbrune og ikke minst blonde jenta (i hvite bukser og rosa caps) gikk mine tanker til de menneskene jeg møtte på. "her var det jammen mange intelligente og ikke minst reflekterte menneseker. Jeg hadde gått på en noe mer overfladisk skole i 4 år i en mye mer overfladisk by, også møtte jeg nå for første gang mennesker på min egen alder som ikke brydde seg noe om image. Dvs jeg fikk et par komplimenter om at jeg så mye mindre smart ut enn jeg faktisk var så jeg var rask til å endre hårfarge!

Det beste var at i Trondheim var det heller ingen gutter med sminke!

I går satt jeg å på lesesalen og overværte fnisete jentegjenger, i chinos og lange topper (kjøpt på gina såklart) Det er ikke noe som lyser smart og fattig student av dem. De sitter også med sine nye asus pc`er og chatter på facebook. Samtlige (det var sikkert 50 stk) av de jeg så som hadde pc satt på facebook. Innimellom samlet de seg i sine små jentegjenger og så på hverandres facebook og lo.

 Gossip girl faktoren bør forholde seg til nettopp gossip girl. Det blir for dumt å leve den ut i livet. Ingen nordmenn er amerikanere. Ingen på dragvoll ser ut eller kommer noen gang til å se ut som S og B. Det blir bare for dumt at folk som er 19+++ gidder! Jeg ber dere kan dere være så snill å begynne på BI i det minste!!! 

La NTNU få lov å være den nerdeskolen den skal være! 

1 kommentar:

  1. Hehe, det var sannelig ikke lite.. De blir nok også nerder etterhvert, eller så slutter de og begynner på sykepleien eller noe.

    SvarSlett