fredag 17. april 2009

TEMABASERT

Det er mangt og mye som skjer, og mangt å mye jeg ikke følger med på. Senest i dag befant jeg meg i kompani av et særdeles celebert selskap. "Vi" diskuterte (med vi mener jeg de andre) alt fra krigskonflikter og mediadekning, økologiske produkter, romfart og teknologi. Jeg lærte skikkelig mye og tenkte at det er jammen mye jeg ikke kan. Kjæresten til samboern min er et sånn geni. Ho er ikke så dum ho heller altså, men han er en kløpper i alt han uttaler seg om!

Videre fikk jeg høre om twitter. Kanskje skal jeg bli en titter? (viktig med rim)

Tilbake til ting som ble sagt. Tenk om norske mediaer kunne dekke de sakene disse unge menneskene snakker om. Jeg tror mange folk sitter på enormt mye nyttig kunnskap for sånne normale folk som meg og jeg skulle ønske at de store avisene gjorde slike nyhetsoppslag. Det er ikke heavy stoff men sant stoff. 

Jeg er allerede lei av å høre om Aker saken. Haha i dag hørtefikk jeg  med meg et intervju på tv2 ( God Morgen Norge, som er et program jeg boikotter mye alene på grunn av de sykt sykt provoserende og elendige værdamene!!!!!) der tv-vertinnen presterer å spørre intervjuobjekt (på seriøst og "saklig plan ) om  "Hvordan tror du jens stoltenberg følte seg da han ......(etc)" Da skjedde det noe inni meg; hvem i huleste kan gjøre seg til synser rundt hvordan "Jens stoltenberg følte da han..... "?? Det kan da vitterlig ikke noen vite og det er så utrolig lite meningsbærende informasjon. Jeg er da ikke interessert i statsministerens følelser jeg! Hans politikk er greit men det får holde! Det værste var at intervjuobjektet svarte! Det strider mot all retorisk tale! Og bør kritiseres på plan max! Enda en grunn til å boikotte programmet! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar