søndag 31. mai 2009

I dag er en perfekt dag å gjøre noe moro på. I dag skulle jeg ha stått opp tidlig, gått en liten tur på fjellet, for å ta en tur til sjøen og grille, spille volleyball og kose meg med folk jeg liker å være sammen med. Jeg skulle blitt brun på begge sider av kroppen uten å måtte bekymre meg for Uv-stråler eller andre stressmoment.

Meen neida jeg
Sykla 4-5 mil på under 24 timer så jeg droppa fjellturen. Dessuten kryr det sikkert av små barn og voksne foreldre i marka så da gidder jeg rett og slett ikke. Jeg har eksamen på onsdag så selv om jeg ikke lese effektivt så må jeg nesten sitte å stirre i den f.d boka dvs bøkene fram til da. Jeg klarte å bli bittelitt solbrent på sykkelturen i går så jeg vil ikke sitte ute å forsterke noe som kan komme til å gjøre vondt. Dessuten klarer jeg ikke å konsentrere meg. Og alle andre jeg skulle hengt med å hatt det gøy i lag med er såklart utenbys. Jaja jeg har valgt dette selv så nå får jeg bare stå på! Det positive er jo at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for alt annet jeg ikke rekker! 

Jeg burde hatt noe patos her som jeg bruker å avslutte med, men i stedet markerer jeg et brudd med sjangeren!

2 kommentarer:

  1. Søt du er. Kommer du til Oslo til høsten eller blir du i Trondheim? ü

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så hyggelig at du vil følge bloggen vår. Håper du finner inspirasjon til litt ny mat :) Vi har forresten også en facebookgruppe som heter "Mat, musikk og vin" dersom du har lyst til å melde deg inn!
    -Kathrine

    SvarSlett