fredag 29. mai 2009

Ja (Brendjord a, 2009)

Jeg leste en blogg av Anette og ble temmelig inspirert her jeg sitter i en blanding av leksemer, prosodemer, fonologisk og morfologiske kjennetegn og ikke minst gramatikalske formanalyser!

Derfor skal jeg skrive en Ja-liste
1) Ja til ananas!
2) Ja til isabella pinne is! 
3) Ja til trim
4) Ja til været, uansett vær =)
5) Ja til at jeg snart skal hjem til Ålesund på ferie!
6) Ja til Gud som alltid er grei å ha med å gjøre! som den eneste ene
7)Ja til Astrid som er en fantastisk venninne!
8) Ja til resten av venneflokken min som er verdens beste flokk (selv om de er på ulike steder i landet)
9) Ja til verdens beste kjæreste som gir meg masse fine ting! Og er verdens beste fyr sånn generellt!
10) Ja til verdens herligste familie! Særlig mamma!
11) Ja til Oslo!

Det ble mye mat og mennesker men det er nå greit det =)

Ps 12) JA til eksamensrushkick! 
ps--> kronologi spiller for all del ingen rolle! Dette er bare en utrykt ja liste uten rom for kronologisk tolkning! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar