søndag 20. mars 2011

Ny kropp?

I disse "Libya- og Japandager" skulle man tro at folk tenkte på ting men den gang ei

Det er mye som overrasker meg med denne artikkelen. Men at damene som fikser på ting er 37, forunderer meg ikke. 37`erne la jeg først og fremst merke til når jeg jobba på 7-11.
Det var de som skulle ha atkinsbar og insisterte på at barna skulle betale, altså ikke spandere, men betale for godteriet selv. De 2 år gamle "søte" barna som verken kan telle, snakke eller nå opp til kassen for å gi betjeningen pengene. Også etter de hadde betalt kom de på at skulle ha 5 pølser til resten av familien. De snakker høyt (ikke som i høyt-normalt, mer høyt bråkete, til ungene uten å ense hverken folket bak disken eller den voksende køen ett blikk.

Tilbake til artikkelen. Jeg er personlig i mot alt som heter plastikkirurgi. Det skulle jo bare mangle. Men jeg er overrasket over at det er i trondheim! Jeg trodde det bare var oslofolk som drev med sånt, og white trasjet fra resten av landet. Det hjelper liksom ikke at:

- Det er lite «Hollywoodpreg» over pasientene våre. Midt-norske pasienter bruker plastisk kirurgi på en annen måte enn folk i Oslo, sier Østlyng.

også viser forskning at en tur til frisøren kan gjøre samme nytten

- Kvinnenes liv ble verken spesielt bedre eller dårligere etter operasjonen. Andre studier viser at det å få fikset håret hos frisør faktisk kan ha vel så stor betydning for hvor tilfreds man er med seg selv, sier Lundin Kvalem til Klikk.no.


Jeg trodde virkelig bedre om trøndere, men så er det jo 37`erne da, og de er vel like overalt.

Sitat fra http://www.adressa.no/forbruker/article1605680.ece

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar